lillyl

Alla inlägg under februari 2012

Av lillyl - 1 februari 2012 21:48

Och det med all rätt tycker jag :)

Faktiskt varit ute nästan hela dagen idag och promenixat!

Jag, fina Madde o hennes lilla sötnos Kira gick fram o tillbaka till G-sunda centrum, riktigt kallt ute men får man bara upp lite flås så är det faktiskt riktigt skönt att vara ute o gå!

Vi har faktiskt blivigt väldigt duktiga nu på att komma ut o knalla, och visst är det mycket roligare o enklare när man har en vän att babbla en massa med!


Nu ska jag ta en snabb varmdusch (har de ens satt på värmen i huset?), och sen krypa ner i sängen med mina sötnosar o glutta lite på tv innan fina kommer hem o det är dags o sussa.


Imorgon är det tvättstuga och tvättberget är inte nådigt :(

Hoppas bara att ingen idiot snor tvättstugan (händer i stort sett  varje bokad tid), för jag kommer verkligen behöva ALLA timmar :P


Natti Natt på er!!!



 

- Jag o fina lilla Kira -

Bild lånad av Madde




Ovido - Quiz & Flashcards