lillyl

Direktlänk till inlägg 4 september 2012

Guess who´s back...back again!

Av lillyl - 4 september 2012 06:10

  Jisses vad lång tid det har gått sen jag sist bloggade! Som ni kanske märkt fanns ingen inspiration eller ork till att blogga men någonstans så saknar jag ändå att skriva av mig ;) Aja, vi får väl se hur länge det håller i sig den här gången! :P

 

Så, har det hänt något kul sen sist då? Mjo, en del kanske. Jag har i snart nästan i en månad nu vartit på mitt nya jobb och jag trivs riktigt bra vill jag lova :) Härlig personal o super goa barn! Sen har jag även precis kommit igång med min nya utbildning, äntligen dags att börja ta tag i planerna på att jobba inom vården o första steget är undersköterska. Jobba heltid o plugga, ja det kommer bli grymt tufft men det är någonting jag verkligen vill så jag får se till att ordna det på bästa sätt!

 

Så där ja, en liten update i alla fall ;)

/L

 
 
Eleonore

Eleonore

16 september 2012 20:38

Härligt att du är tillbaka i bloggvärlden! Förstår att du haft mycket de senaste veckorna med nya jobbet och kurserna! Härligt att du trivs bra :D
Tack snälla för gratulationerna, både på min födelsedag och till lägenheten. Ska bli så skoj att äntligen flytta upp :D Vi får ta och ses någon gång då tycker jag!
Hoppas allt är kanon med dig vännen! Kramar

http://fikamed.wordpress.com

 
Eleonore

Eleonore

20 september 2012 08:38

Hej vännen! Går det bra med jobbet och allt?

Visst är kopparna och muggarna fina! Skulle själv vilja ha den "stickade" att dricka varm choklad i, det är ju så höstligt och mysigt det kan bli :D man vill ju verkligen ha något fint att dricka sina värmande drycker i :)

Åh va roligt att du vill ses, vi kan ju när som helst sen när vi flyttar! Är ju lediga jämt haha :)
Hoppas allt är bra med dig! Kramar

http://fikamed.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillyl - 10 oktober 2012 18:16

  Mitt i allt elände så händer en riktigt kul sak :)  Får ett medelande från min lärare som meddelar mig att jag fått betyg A i kursen "Vård och omsorgsarbete 1", det är liksom det högsta betyg som man kan få :) Och eftersom jag fick det betyget p...

Av lillyl - 9 oktober 2012 15:42

  Hemma från jobbet idag också, mår absolut inte bra! Har sån huvudvärk och mår så illa, min nacke är så stel och öm så jag kan knappt klä på mig själv eller vända mig för häftigt för då snurrar bara allting och jag måste lägga mig ner.  Har försö...

Av lillyl - 21 september 2012 18:41

  Holy maccaroni vad jag är trött! Just nu finns det inte mycket energi kvar alls i denna tös! Efter denna hektiska och väldigt annorlunda vecka skulle det vara grymt att kasta sig i sängen o bara glutta på TV:n men har tyvärr tvättstuga ikväll :S ...

Av lillyl - 10 juli 2012 11:47

  En liten bildsamling från senaste tiden.   -Finaste Tequila katten-       -Snart kommer man kunna äta dessa godingar som det finns fullt av hos mamma o pappa-   -Underbart med smultron-     -Whiskas diggar Hello Kitty- ...

Av lillyl - 4 juli 2012 22:28

  Nyss satt jag på en vacker stor kulle med en av mina finaste vänner o njöt av den vackra solnedgången med vemodet hängandes över mig... Så otroligt vacker men ändå så sorlig. Idag har varit en bra dag men ändå väldigt känslosam, en hel del tårar...

Ovido - Quiz & Flashcards