lillyl

Direktlänk till inlägg 16 juni 2012

Dåligt med uppdatering...

Av lillyl - 16 juni 2012 09:12

  Är inne i en rätt så intensiv jobbperiod just nu! Känns riktigt kul men det blir många timmar borta! Har även spenderat en del tid ute hos mamma o pappa då jobbet ligger precis i närheten o man slipper pendla fram o tillbaka :)

Passar på att slänga upp lite bilder från när jag sov hos mamma o pappa iförrigår.


  -Blir bortskämd med smarrig mat hemma hos Mamma o Pappa-


 

-Finaste Tequila-


 

-Underbara jordgubbsplantor som jag längtar efter slår ut!-


 

-Blev en cykeltur ner till badplatsen i Storvreta, varm i vattnet men skulle nog inte vilja bada där ändå-

 
 
Eleonore

Eleonore

17 juni 2012 10:59

Mums så gott med pannkakor, det är bland det bästa! Man blir ju som barn på nytt hihi.
Åh så spännande att ni ska ner till Sthlm och titta på en bil, vad är det för någon? Skulle också så gärna vilja ha en bil nu, hoppas få igång den vi har så vi kan sälja den och köpa kombi hihi.
Denna helg är relativt lugn med promenader i solen och så kommer sambons familj ner så jag ska prova att baka en (förhoppningsvis) god jordgubbspaj :)
Kramar!

http://fikamed.wordpress.com

 
Eleonore

Eleonore

18 juni 2012 11:08

Hej fina du, hoppas helgen din gått fint! Synd att det inte blev av med bilköpet men när han beter sig så kanske det var lika bra. Låter ju lite skumt :) Håller tummarna för att en finare bil snart dyker upp!
Ja det var mysigt att de kom ner och hälsade på, det var bara över dagen de var här :) Dessvärre blev det inte av med jordgubbspajen så jag ska prova den idag istället. Vi spenderade dagen ute och åt buffé istället så det blev bra iaf hihi :)
Hm, det där med spritspåsar är lite knepigt och jag har faktiskt aldrig beställt. Men jag såg på ica häromdagen att de har 10pack engångspåsar och där kan man ju klippa till dem så att hålet blir så stort som man behöver de. 19 kr har jag för mig att paketet kostade :) Hoppas det hjälper något! Kramar

http://fikamed.wordpress.com

 
Johanna

Johanna

20 juni 2012 11:20

Hej och tack för kommentaren! Gu vilken smarrig bild, blir ju sugen nu.. Vilken cool blogg du har. Vi kan ju göra ett länkbyte så kan man ju följa varandra? Blir så lätt man "tappar bort" det annars. Kram Johanna

http://strongangel.bloggplatsen.se

 
Eleonore

Eleonore

21 juni 2012 09:37

Hihi ja nu är det verkligen nära och det känns kan jag säga, sammandragningarna och förvärkarna kommer allt oftare. Speciellt på natten :) Hoppas det kommer en liten innan helgen är slut!
Hoppas allt är toppen med dig fina och att du får en jättefin midsommarhelg! Kramar

http://fikamed.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillyl - 10 oktober 2012 18:16

  Mitt i allt elände så händer en riktigt kul sak :)  Får ett medelande från min lärare som meddelar mig att jag fått betyg A i kursen "Vård och omsorgsarbete 1", det är liksom det högsta betyg som man kan få :) Och eftersom jag fick det betyget p...

Av lillyl - 9 oktober 2012 15:42

  Hemma från jobbet idag också, mår absolut inte bra! Har sån huvudvärk och mår så illa, min nacke är så stel och öm så jag kan knappt klä på mig själv eller vända mig för häftigt för då snurrar bara allting och jag måste lägga mig ner.  Har försö...

Av lillyl - 21 september 2012 18:41

  Holy maccaroni vad jag är trött! Just nu finns det inte mycket energi kvar alls i denna tös! Efter denna hektiska och väldigt annorlunda vecka skulle det vara grymt att kasta sig i sängen o bara glutta på TV:n men har tyvärr tvättstuga ikväll :S ...

Av lillyl - 4 september 2012 06:10

  Jisses vad lång tid det har gått sen jag sist bloggade! Som ni kanske märkt fanns ingen inspiration eller ork till att blogga men någonstans så saknar jag ändå att skriva av mig ;) Aja, vi får väl se hur länge det håller i sig den här gången! :P ...

Av lillyl - 10 juli 2012 11:47

  En liten bildsamling från senaste tiden.   -Finaste Tequila katten-       -Snart kommer man kunna äta dessa godingar som det finns fullt av hos mamma o pappa-   -Underbart med smultron-     -Whiskas diggar Hello Kitty- ...

Ovido - Quiz & Flashcards