lillyl

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2012

A som i jättebra :)

Av lillyl - 10 oktober 2012 18:16

  Mitt i allt elände så händer en riktigt kul sak :) 

Får ett medelande från min lärare som meddelar mig att jag fått betyg A i kursen "Vård och omsorgsarbete 1", det är liksom det högsta betyg som man kan få :) Och eftersom jag fick det betyget på både tentan och mina inlämningsuppgifter blev även slutbetyget A!!!

Just nu känner jag mig grymt stolt över mig själv, att jag faktiskt lyckas med att både jobba heltid + plugga på distans!

Längtar så tills den dagen då jag är helt klar med min utbildning och kan titulera mig undersköterska :)

 

 

 
 
Eleonore- Rosa fika-insamlingen!

Eleonore- Rosa fika-insamlingen!

12 oktober 2012 09:13

ÅH grattis till betyget, det är ju kanon! Hoppas studierna fortsätter gå så bra :D Jag är så imponerad för att du lyckas så bra när du ändå jobbar så mycket också!
Ja visst är hösten en mysig årstid, iaf på de soliga dagarna :D
Hoppas du får en fin helg fina, kram

http://fikamed.wordpress.com

 
Eleonore- Rosa fika-insamlingen!

Eleonore- Rosa fika-insamlingen!

22 oktober 2012 09:21

ÅH tack snälla, det blev verkligen en lyckad dag! Elsa var så duktig hela dagen trots massa nya människor och doppet i kyrkan hihi. Buffén blev jag också nöjd med :D
Så roligt att du uppskattar det, känns så mycket bättre att dela med mig när jag vet att de som får läsa uppskattar att få ta del av vår vardag :)
Hur är det med dig nu, är du fri från förkylningarna? Vad är det för tråkigheter på jobbet? Låter inge kul allt :(
Kram!

http://fikamed.wordpress.com

 
Eleonore- Kokoksutmaningen!

Eleonore- Kokoksutmaningen!

18 november 2012 20:40

Hej fina du!
Ja vi börjar känna oss riktigt hemmastadda nu, men är mycket kvar som ska göras. Tapetsering och målning så på tur här efter och det ska bli skönt att få personlig prägel på hemmet och inte bara ha vita tråkiga väggar och ett turkost sovrum haha.
Ja det ska bli så skönt när köket är klart, är som sagt hemskt nu :P
Det vore jättekul att träffas någon gång, det är ju mycket lättare nu när vi bor relativt nära!
Hur är det med dig, hur går det i skolan och med jobbet? :)
Kramar

http://fikamed.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillyl - 9 oktober 2012 15:42

  Hemma från jobbet idag också, mår absolut inte bra! Har sån huvudvärk och mår så illa, min nacke är så stel och öm så jag kan knappt klä på mig själv eller vända mig för häftigt för då snurrar bara allting och jag måste lägga mig ner.  Har försö...

Av lillyl - 21 september 2012 18:41

  Holy maccaroni vad jag är trött! Just nu finns det inte mycket energi kvar alls i denna tös! Efter denna hektiska och väldigt annorlunda vecka skulle det vara grymt att kasta sig i sängen o bara glutta på TV:n men har tyvärr tvättstuga ikväll :S ...

Av lillyl - 4 september 2012 06:10

  Jisses vad lång tid det har gått sen jag sist bloggade! Som ni kanske märkt fanns ingen inspiration eller ork till att blogga men någonstans så saknar jag ändå att skriva av mig ;) Aja, vi får väl se hur länge det håller i sig den här gången! :P ...

Av lillyl - 10 juli 2012 11:47

  En liten bildsamling från senaste tiden.   -Finaste Tequila katten-       -Snart kommer man kunna äta dessa godingar som det finns fullt av hos mamma o pappa-   -Underbart med smultron-     -Whiskas diggar Hello Kitty- ...

Av lillyl - 4 juli 2012 22:28

  Nyss satt jag på en vacker stor kulle med en av mina finaste vänner o njöt av den vackra solnedgången med vemodet hängandes över mig... Så otroligt vacker men ändå så sorlig. Idag har varit en bra dag men ändå väldigt känslosam, en hel del tårar...

Skapa flashcards