lillyl

Direktlänk till inlägg 4 juli 2012

Hur många tårar ryms egentligen?

Av lillyl - 4 juli 2012 22:28

  Nyss satt jag på en vacker stor kulle med en av mina finaste vänner o njöt av den vackra solnedgången med vemodet hängandes över mig...

Så otroligt vacker men ändå så sorlig. Idag har varit en bra dag men ändå väldigt känslosam, en hel del tårar som kommit och fler lär säkert komma.


Blev så otroligt rörd idag när jag tog med mig hembakat fikabröd till jobbet o när det serverades till fikat så sa en boende

-Åh hembakat, så underbart det smakar! Tänk att det finns någon som gör sig besväret.

 


Tänk att en sådan liten uppoffring kan betyda så mycket för någon annan!

 


Har fått ventilera en hel del ikväll, både med fina Madde o med Mamma, så många tankar så snurrar runt i huvudet, varför alla dessa hemskheter? Jag tycker det har varit tillräckligt nu! Jag vill inte mera, jag orkar inte gå igenom detta, jag är stark men inte hur stark som helst!

 


Ska snart åka o hämta älskling på jobbet, mysigt :) Imorgon är jag ledig och då har jag en massa ärenden inplanerade! Hade varit skönt med lite sovmorgon o bara kunna ta dagen som den kommer men tyvärr fungerar inte verkligheten så!

 

 

 
 
Ingen bild

mäd

4 juli 2012 22:56

Ja finns alltid här när du vill ventilera lite :) eller mycket ;)

 
Eleonore

Eleonore

5 juli 2012 12:49

Ja tänka att något så litet kan göra så mycket för att ljusa upp ens dag. Hembakat var det nog längesen de fick :)
Tusen tack för gratulationen fina du! Det är verkligen underbart :D Börjar sakta men säkert ta mig tillbaka till verkligheten och bloggen men man stannar gärna i den rosa bubblan ett bra tag hihi.
Kramar!

http://fikamed.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillyl - 10 oktober 2012 18:16

  Mitt i allt elände så händer en riktigt kul sak :)  Får ett medelande från min lärare som meddelar mig att jag fått betyg A i kursen "Vård och omsorgsarbete 1", det är liksom det högsta betyg som man kan få :) Och eftersom jag fick det betyget p...

Av lillyl - 9 oktober 2012 15:42

  Hemma från jobbet idag också, mår absolut inte bra! Har sån huvudvärk och mår så illa, min nacke är så stel och öm så jag kan knappt klä på mig själv eller vända mig för häftigt för då snurrar bara allting och jag måste lägga mig ner.  Har försö...

Av lillyl - 21 september 2012 18:41

  Holy maccaroni vad jag är trött! Just nu finns det inte mycket energi kvar alls i denna tös! Efter denna hektiska och väldigt annorlunda vecka skulle det vara grymt att kasta sig i sängen o bara glutta på TV:n men har tyvärr tvättstuga ikväll :S ...

Av lillyl - 4 september 2012 06:10

  Jisses vad lång tid det har gått sen jag sist bloggade! Som ni kanske märkt fanns ingen inspiration eller ork till att blogga men någonstans så saknar jag ändå att skriva av mig ;) Aja, vi får väl se hur länge det håller i sig den här gången! :P ...

Av lillyl - 10 juli 2012 11:47

  En liten bildsamling från senaste tiden.   -Finaste Tequila katten-       -Snart kommer man kunna äta dessa godingar som det finns fullt av hos mamma o pappa-   -Underbart med smultron-     -Whiskas diggar Hello Kitty- ...

Ovido - Quiz & Flashcards