lillyl

Direktlänk till inlägg 22 juni 2012

Glad Midsommar

Av lillyl - 22 juni 2012 05:58

  Tänkte bara passa på att önska Er alla en riktigt trevlig Midsommar därute! Hoppas ni får en bra dag med härligt firande, god mat och gemenskap :) 

Själv ska jag alldeles straxt bege mig mot jobbet, kör till 16 idag men känner mig redan helt slut då jag knappt sovit några timmar alls inatt :(

Aja, blir hem o vila sen helt enkelt...

 
 
Eleonore

Eleonore

22 juni 2012 18:48

Glad midsommar fina du! Tråkigt att du åkte på att jobba men någon måste ju tyvärr göra det och som ny har man väl inte så mycket att säga till om :) Skönt att pojken din jobbar också så ni kan ha en lugn myskväll istället!
Hehe nej vi hade inga planer alls men då det inte dykt upp någon stork så blev det iaf att äta klassiska sillunchen, jordgubbstårtan och grillat. Åkte iväg till en park också för att se lite dans runt midsommarstången :)
Stor kram!

http://fikamed.wordpress.com

 
Eleonore

Eleonore

24 juni 2012 18:00

Nej precis, är man ny vill man ju inte röra till det något och låta de ordinarie få sin semester :) Låter som ni fick ett mysigt firande på jobbet också, de ska ju också få en minnesvärd dag!
Hihi ja tårtan blev kanongod kan jag lova och otroligt lätt är den ju att göra! Då blir det som bäst ;)
Hoppas du överlevt tröttheten och jobbhelgen och snart får njuta av en ledig dag :)
Ingen bebis än så det är bara att vänta snällt haha, den verkar inte vilja som jag vill iaf ;)
Kramar!

http://fikamed.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillyl - 10 oktober 2012 18:16

  Mitt i allt elände så händer en riktigt kul sak :)  Får ett medelande från min lärare som meddelar mig att jag fått betyg A i kursen "Vård och omsorgsarbete 1", det är liksom det högsta betyg som man kan få :) Och eftersom jag fick det betyget p...

Av lillyl - 9 oktober 2012 15:42

  Hemma från jobbet idag också, mår absolut inte bra! Har sån huvudvärk och mår så illa, min nacke är så stel och öm så jag kan knappt klä på mig själv eller vända mig för häftigt för då snurrar bara allting och jag måste lägga mig ner.  Har försö...

Av lillyl - 21 september 2012 18:41

  Holy maccaroni vad jag är trött! Just nu finns det inte mycket energi kvar alls i denna tös! Efter denna hektiska och väldigt annorlunda vecka skulle det vara grymt att kasta sig i sängen o bara glutta på TV:n men har tyvärr tvättstuga ikväll :S ...

Av lillyl - 4 september 2012 06:10

  Jisses vad lång tid det har gått sen jag sist bloggade! Som ni kanske märkt fanns ingen inspiration eller ork till att blogga men någonstans så saknar jag ändå att skriva av mig ;) Aja, vi får väl se hur länge det håller i sig den här gången! :P ...

Av lillyl - 10 juli 2012 11:47

  En liten bildsamling från senaste tiden.   -Finaste Tequila katten-       -Snart kommer man kunna äta dessa godingar som det finns fullt av hos mamma o pappa-   -Underbart med smultron-     -Whiskas diggar Hello Kitty- ...

Ovido - Quiz & Flashcards