lillyl

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2012

Sjukstuga,,,

Av lillyl - 9 oktober 2012 15:42

  Hemma från jobbet idag också, mår absolut inte bra! Har sån huvudvärk och mår så illa, min nacke är så stel och öm så jag kan knappt klä på mig själv eller vända mig för häftigt för då snurrar bara allting och jag måste lägga mig ner. 

Har försökt att få tag i en läkare eller sjukgymnast idag men inte lyckats komma fram! Det är så grymt jobbigt att inte kunna fungera normalt och känna sig handikappad, minsta rörelse för mycket och man tror att man ska svimma eller kräkas. Det är verkligen INTE kul!

 

Har försökt att plugga lite idag, har precis påbörjat en ny kurs nu i skolan som verkar vara väldigt intressant men samtidigt ganska så tuff, så vi får väl se om jag orkar mer idag eller om jag får skjuta lite på det!!!

 

Annars då, vi börjar komma i ordning i lägenheten nu :) Självklart finns det en massa småsaker som skall åtgärdas och även lite större (förhoppningsvis så kommer badrummet renoveras helt) *hoppas*, men vi har fått nästan alla möbler på plats. Till helgen om jag mår bättre ska jag och mamma kika på gardiner och lite annat skoj :) Sååå himla skönt med större!

 

   

 

-Så här ser utsikten ut från sjätte våningen där vi bor nu

Whiskas har äntligen börjat vänja sig med nya lägenheten och även hittat tillbaka

till sin favoritplats på stolsdynorna-  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillyl - 10 oktober 2012 18:16

  Mitt i allt elände så händer en riktigt kul sak :)  Får ett medelande från min lärare som meddelar mig att jag fått betyg A i kursen "Vård och omsorgsarbete 1", det är liksom det högsta betyg som man kan få :) Och eftersom jag fick det betyget p...

Av lillyl - 21 september 2012 18:41

  Holy maccaroni vad jag är trött! Just nu finns det inte mycket energi kvar alls i denna tös! Efter denna hektiska och väldigt annorlunda vecka skulle det vara grymt att kasta sig i sängen o bara glutta på TV:n men har tyvärr tvättstuga ikväll :S ...

Av lillyl - 4 september 2012 06:10

  Jisses vad lång tid det har gått sen jag sist bloggade! Som ni kanske märkt fanns ingen inspiration eller ork till att blogga men någonstans så saknar jag ändå att skriva av mig ;) Aja, vi får väl se hur länge det håller i sig den här gången! :P ...

Av lillyl - 10 juli 2012 11:47

  En liten bildsamling från senaste tiden.   -Finaste Tequila katten-       -Snart kommer man kunna äta dessa godingar som det finns fullt av hos mamma o pappa-   -Underbart med smultron-     -Whiskas diggar Hello Kitty- ...

Av lillyl - 4 juli 2012 22:28

  Nyss satt jag på en vacker stor kulle med en av mina finaste vänner o njöt av den vackra solnedgången med vemodet hängandes över mig... Så otroligt vacker men ändå så sorlig. Idag har varit en bra dag men ändå väldigt känslosam, en hel del tårar...

Ovido - Quiz & Flashcards