lillyl

Direktlänk till inlägg 10 juli 2012

Säger det med bilder...

Av lillyl - 10 juli 2012 11:47

  En liten bildsamling från senaste tiden.

 

-Finaste Tequila katten-


 

  -Snart kommer man kunna äta dessa godingar som det finns fullt av hos mamma o pappa-

 


-Underbart med smultron-


 

-Whiskas diggar Hello Kitty-

 
 
Eleonore

Eleonore

19 juli 2012 17:45

Så härliga bilder, verkligen somriga :D Katterna ser så fina och fridfulla ut! Måste vara skoj att ha goda smultron att mumsa på när man är sugen, kan verkligen sakna att ha en liten trädgård med massa gott i!
Ja vi har inte haft det lätt första två veckorna men nu är det en sån skillnad och vi mår alla mycket bättre och är gladare. Det gör ju så ont i en när ens lilla barn aldrig är nöjd och man inte kan göra något åt det. ÄR så glad att det finns ersättning att fylla ut med :D Nu kan vi verkligen njuta till fullo av vår lilla prinsessa!
Hoppas allt är bra med dig fina du, vad har du haft för dig dessa veckor? Går det bra på sommarjobbet?
Kramar

http://fikamed.wordpress.com

 
Eleonore

Eleonore

26 juli 2012 22:56

Tack snälla gör de fina orden om min berättelse, kul att det uppskattas att jag delade med mig av mitt livs bästa dag :D det är bara toppen med familjen och idag blev Elsa hela 1månad, en månad som bara försvunnit så snabbt hihi!

Allt bra med dig i sommarvärmen? :) kramar

http://fikamed.wordpress.com

 
Eleonore

Eleonore

1 augusti 2012 13:28

Hihi ja hon är redan över en månad nu, tiden går ju otroligt snabbt :D som du säger känns det som att det var igår som jag kom hem med lilla Elsa!

Ja jag var också väldigt skeptisk till de chipsen men jag blev glatt överraskad av att kryddningen var
bättre och inte det här pulvret som annars är :)

Så roligt att du trivs så bra på jobbet, då är det ju mycket roligare att gå dit! Speciellt när det är sommar och fint väder :)

Hoppas allt är toppen med dig fina du! Kramar

http://fikamed.wordpress.com

 
Eleonore

Eleonore

15 augusti 2012 09:27

Hej vännen! Det är ingen fara, förstår att du haft mycket! Hur har du det på nya jobbet? Hoppas du trivs och att de är snälla mot dig :D

Med oss är det bara bra, jag och Lill-Elsa är ensamma hemma nu om dagarna då sambon börjat jobba igen och det hår kanon även om man inte hinner få så mycket gjort :)
Ta hand om dig fina, kram

http://fikamed.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillyl - 10 oktober 2012 18:16

  Mitt i allt elände så händer en riktigt kul sak :)  Får ett medelande från min lärare som meddelar mig att jag fått betyg A i kursen "Vård och omsorgsarbete 1", det är liksom det högsta betyg som man kan få :) Och eftersom jag fick det betyget p...

Av lillyl - 9 oktober 2012 15:42

  Hemma från jobbet idag också, mår absolut inte bra! Har sån huvudvärk och mår så illa, min nacke är så stel och öm så jag kan knappt klä på mig själv eller vända mig för häftigt för då snurrar bara allting och jag måste lägga mig ner.  Har försö...

Av lillyl - 21 september 2012 18:41

  Holy maccaroni vad jag är trött! Just nu finns det inte mycket energi kvar alls i denna tös! Efter denna hektiska och väldigt annorlunda vecka skulle det vara grymt att kasta sig i sängen o bara glutta på TV:n men har tyvärr tvättstuga ikväll :S ...

Av lillyl - 4 september 2012 06:10

  Jisses vad lång tid det har gått sen jag sist bloggade! Som ni kanske märkt fanns ingen inspiration eller ork till att blogga men någonstans så saknar jag ändå att skriva av mig ;) Aja, vi får väl se hur länge det håller i sig den här gången! :P ...

Av lillyl - 4 juli 2012 22:28

  Nyss satt jag på en vacker stor kulle med en av mina finaste vänner o njöt av den vackra solnedgången med vemodet hängandes över mig... Så otroligt vacker men ändå så sorlig. Idag har varit en bra dag men ändå väldigt känslosam, en hel del tårar...

Skapa flashcards