lillyl

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av lillyl - 29 februari 2012 21:33

Igår var jag ju ute o hälsade på mamma o pappa i Storvreta, mysigt med middag o babbel :)

Och så fick jag en riktigt riktigt fin present av mami, en försenad alla hjärtansdags present, nämligen min favorit parfym genom tiderna "Babydoll" från Yves Saint Laurent. Gissa om jag blev överlycklig när jag öppnade paketet och såg vad det var i :))

Den här parfymen var verkligen min favorit för många år sen, fast jag hade flera andra var det bara den här som jag ville använda, sen vet jag inte vad som hände men den försvann från butikerna och jag trodde den försvunnit för alltid o var alltså tvungen att lära mig tycka om andra...hehe

Men så igår var det dags för nostalgi, en massa minnen dök upp när jag kände igen lukten! =)

Nu är jag i extas med andra ord.


Idag har också varit en mysig dag, har varit hemma hos Madelén o Kira. Vi har fikat och babblat o en hel del bus med sötnosen. Är så glad att jag har Madde, en riktigt fin o underbar vän som man verkligen har kul tillsammans med och som får en att må bra :) Inte alla som har det!!


Nu är det snart dags för BB och efter det sussa kudden. Hade lite planer för imorgon men de blev ändrade så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, få iväg 2 ansökningar på förmiddagen o städa lite, sen kanske det blir en liten sväng ner på stan om det är fint väder så man kan promenera både dit o hem.


Natti.


 

- Bästaste -

Ovido - Quiz & Flashcards