lillyl

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av lillyl - 27 februari 2012 19:43

Nej jag har inte gått o blivigt alkis :P

Däremot har jag varit på sjukhuset idag och gjort en lungfunktionsmätning (heter det så?), aja och i vilket fall som

helst så skulle man sitta o blåsa i över en timma, först snabbt, sen sakta, sen i otakt typ, sköterskan va riktigt rolig för hon satt o hejjade på hela tiden!

Och så blåser du iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin, duktigt och nu kämpar du på o blåser utttttttttttttttttttttttttttttttttt! och nu ska du flåsa det högsta du kan!

KOM IGEN!!

Lät så jäkla roligt så jag fick luft i fel strupe o började asgarva, måste sett bra roligt ut!

Dock gjorde medicinen som jag fick inhalera att jag blev väldigt ostadig på benen och fick sjukt stora pupiller :P

Så folk måste nog trott att jag tittat lite väl djupt ner i flaskan när jag promenixade hem sen!



Nu har jag i alla fall tagit en skön dusch, hoppat i myskläder o ska försöka komma på någonting att äta, är egentligen varken sugen eller hungrig men en kopp choklad på hela dagen är väl kanske inte så jätte bra?

Tror nog att det lutar åt lite veggie lasagne idag, länge sen och ganska så enkelt att svänga ihop :)


Sådär ja. Bloggad o klar för idag.


Morsning!!!



 

- Så där såg buren ut där jag fick sitta o pysa o fnysa :P

Ovido - Quiz & Flashcards