lillyl

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av lillyl - 7 februari 2012 21:16

Ibland blir jag rädd för mig själv!

Som nu te.x., idag har ju varit en bra dag, jag har känt mig glad och skrattat, finns egentligen ingenting att klaga på men nyss hände en sak (några viktiga dokument på datorn), är helt försvunna. Jag vet att jag inte slängt dem just eftersom de är viktiga men de är spårlöst borta o jag BEHÖVER dem!!!

Nu känns allting bara bortkastad, liksom ingen idé att fortsätta för jag kommer ju ingen vart ändå.


Egentligen har jag säkert ingen rätt att gnälla, jag känner så många andra där ute som har det 100 gånger värre än mig, men jag blir bara så trött ibland. Det känns som om jag kämpar o slåss varje dag men ingen ljusning dyker upp och all ork försvinner mer o mer.

Jag önskar att jag kunde bli tagen på allvar, att någon verkligen lyssnade och tog det här på allvar.


Usch, det här va inget kul inlägg tycker jag!! Men ibland orkar jag bara inte hålla allt sken uppe, ibland är det väldigt skönt att få spy en jävla massa galla...


Av lillyl - 7 februari 2012 17:51

Nu som jag o mamma hade en play date på stan men idag var det i alla fall äntligen dags :)

Förut brukade vi alltid träffas flera gånger i veckan o hitta på en massa saker, saknar det men det är alltid mysigt att ha någonting att längta till och idag blev det som sagt var av i alla fall!!


Möttes upp vid vaksala torg (var tvungen att fynda lite fler strumpor ), efter det blev det en smarrig fika på Landings med bakelse :)

Och sen blev jag bortskämd med en massa kul;


- nya varma vantar (som färhoppningsvis hjälper mina stackars lemlästade händer)

- 3 par nya skor (Yes, vårens o sommarens sneaker är shoppade)

- Läckraste skinnjackan!, snygga detaljer men ändå diskret som kommer bli så fin med en t-shirt klänning och sneakers så fort det börjar bli värme :)

- Favoritbadbollen "Dragons egg" från Lush

- Underbar showergel från The Body Shop!


Så vad händer nu då? Har precis tagit ett skönt bad och hoppat i myskläderna ;) Ska sätta mig o fortsätta med lite jobbansökningar, det ligger faktiskt en hel del ute nu så det är bara att  hålla tummarna för att något av dem blir mitt!!

O senare ikväll kommer en massa på Tv att kika på!


Imorn är fullt upp med möten, sjukgymnaster, massa ärenden m.m Varför ska allting ske på samma dag???



 

- Finaste mamma -



Ovido - Quiz & Flashcards