lillyl

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av lillyl - 25 maj 2012 21:21

  Har en stark känsla av att det kommer bli dåligt väder snart! Himlen här utanför börjar se riktigt mörk o tråkig ut! Men för mig får det gärna komma lite regn inatt så all pollen o skit försvinner tills imorgon o luften blir lite lättare att andas!


Är riktigt uttråkad men helt orkeslös för att hitta på någonting, sitter o slösurfar o försöker hitta lite inspiration till inredning här hemma, så mycket fint det finns!


 

-Kvällens middag; fruktyoghurt med solrosfrön och honungsmelon-


 


-Mini har fått ett nytt koppel idag så imorgon ska hon få gå ut o strosa lite-


 


-Det kan väl aldrig vara regn på G?-

Av lillyl - 25 maj 2012 19:19

  Känns så otroligt skönt just nu! =)

Idag var jag ute på förskolan och träffade verksamhetschefén samt barnen, vi satt och pratade och jag fick beskedet att jag fick jobbet. Hur härligt känns inte det att efter all denna tid av sökanden och slit äntligen ha fått napp! Och inte bara det, jag har ju även lyckats med att skaffa sommarjobb oxå! Så nu vet jag hur min sommar och ja åtminstoende 1 år fram över kommer att se ut.


Jag hoppas verkligen att detta skall medföra en massa positiva saker nu! Måste börja med att köpa en bil nu också...hehe


Mindre kul är att jag på riktigt tror att jag drabbats av ett sting värmeslag :( Var ju så jäkla varmt ute idag och har spenderat väldigt många timmar dels i en stekhet bil (AC:n ville inte fungera) och sen en massa timmar utomhus i starka solen. När jag kom hem började det mesta snurra och jag fick jätte ont i huvudet o började må illa. Har sovit några timmar nu men känner mig fortfarande väldigt vinglig och konstig. Ska försöka kyla ner mig lite o sen ta en dusch tror jag.



Av lillyl - 25 maj 2012 07:35

Sitter ute på balkongen och avnjuter dagens första kopp kaffe! Klockan är inte alls mycket men redan är det stekande hett! Måste se till o inte glömma o dricka en massa vatten idag!

Nu skall jag snart hoppa i kläderna o sen bär det av måste lite spännande saker nu på förmiddagen :) Jag hoppas (o tror) att allting kommer gå bra för om det skulle göra det så skulle det betyda en riktig omställning för mig och det är precis det som jag hoppas på!!!

Jag vet att jag babblar alldeles för mycket men jag berättar mer sen när jag kommer hem igen!!



Ovido - Quiz & Flashcards