lillyl

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av lillyl - 1 maj 2012 21:04

  Vi kan :)

Och vi kommer alltid kunna!

Ha förbannat kul och bara leva livet!, skita i trista människor och göra det vi trivs bäst med!


Tycker vi kör på det ett tag till, du o jag vännen!


   

 


   

     

Av lillyl - 1 maj 2012 17:11

  Är vi redan inne i maj? Det betyder ju att det snart är juni och sommar! Jag är långt ifrån beredd på detta!

Aja, bara att göra det bästa av situationen antar jag...


Har i alla fall haft en riktigt bra dag idag! Cyklade ner på stan och mötte upp mamma, riktigt härligt väder ute så vi passade på att köpa med oss varsin kaffe o glass att avnjutas utomhus. Vi kikade lite på första maj tågen o strosade runt i affärer!

Nu är jag hemma igen och håller på fixar lite, funderar på om man skall ta sig ut en liten sväng till (varför får man alltid dåligt samvete när man är inne när det är sol ute)...

Men finns ju så mycket som behöver fixas inne också.


 

-Mini njuter av våren i sin favoritlåda-


 

-Klumpe på sin stol-


 

-Leker fotograf medan jag cyklade-


 

-Finaste mamma-


 

-Moi-



Ovido - Quiz & Flashcards