lillyl

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av lillyl - 29 maj 2012 20:36

  Just nu är jag en väldigt trött tjej! Känns som om ögonen kommer falla ihop vilken sekund som helst, men jag har lovat mig själv att inte vila någonting så att jag kan sova ordentligt inatt istället.

Har precis klivit upp ur badet o tänkte snart ta tag i en massa räkningar o papper som måste fixas.


Just ja, idag har jag varit på mitt sommarjobb o gått dubbelt :) Då jag har sommarjobbat där tidigare (men väldigt länge sedan), var det väldigt kul att få se några gamla kollegor, som jag även kommer få arbeta med nu :) En rolig sak hände dock när jag skulle få välja arbetskläder, för det första så ger mig en kollega ett på arbetsbyxor i storlek XS! Min första tanke är WTF!!, skämtar hon? Men jag testade dem o visst dom kom på, men inte så mycket svängrum...haha

Och det andra roliga, arbetsbyxorna var VITA och jag hade underkläder som låt oss säga inte matchade att ha till vitt :P

Lyckades dock norpa åt mig en tunika för att dölja detta missöde :P




Ovido - Quiz & Flashcards