lillyl

Direktlänk till inlägg 25 maj 2012

Jag är med JOBB!

Av lillyl - 25 maj 2012 19:19

  Känns så otroligt skönt just nu! =)

Idag var jag ute på förskolan och träffade verksamhetschefén samt barnen, vi satt och pratade och jag fick beskedet att jag fick jobbet. Hur härligt känns inte det att efter all denna tid av sökanden och slit äntligen ha fått napp! Och inte bara det, jag har ju även lyckats med att skaffa sommarjobb oxå! Så nu vet jag hur min sommar och ja åtminstoende 1 år fram över kommer att se ut.


Jag hoppas verkligen att detta skall medföra en massa positiva saker nu! Måste börja med att köpa en bil nu också...hehe


Mindre kul är att jag på riktigt tror att jag drabbats av ett sting värmeslag :( Var ju så jäkla varmt ute idag och har spenderat väldigt många timmar dels i en stekhet bil (AC:n ville inte fungera) och sen en massa timmar utomhus i starka solen. När jag kom hem började det mesta snurra och jag fick jätte ont i huvudet o började må illa. Har sovit några timmar nu men känner mig fortfarande väldigt vinglig och konstig. Ska försöka kyla ner mig lite o sen ta en dusch tror jag.



 
 
Eleonore

Eleonore

27 maj 2012 15:40

Gud så roligt, stort grattis till ditt jobb vännen! Det är ju alltid skönast att veta att man har ett fast jobb att gå till :D Så glad jag är för din skull!
Med mig är det bara bra, känns som det är så nära nu men ändå långt borta med magen nu. Kan komma när som :) I helgen har vi hämtat hem vagnen och idag tar vi det mest lugnt! Vad har ni hittat på?
Kram

http://fikamed.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillyl - 10 oktober 2012 18:16

  Mitt i allt elände så händer en riktigt kul sak :)  Får ett medelande från min lärare som meddelar mig att jag fått betyg A i kursen "Vård och omsorgsarbete 1", det är liksom det högsta betyg som man kan få :) Och eftersom jag fick det betyget p...

Av lillyl - 9 oktober 2012 15:42

  Hemma från jobbet idag också, mår absolut inte bra! Har sån huvudvärk och mår så illa, min nacke är så stel och öm så jag kan knappt klä på mig själv eller vända mig för häftigt för då snurrar bara allting och jag måste lägga mig ner.  Har försö...

Av lillyl - 21 september 2012 18:41

  Holy maccaroni vad jag är trött! Just nu finns det inte mycket energi kvar alls i denna tös! Efter denna hektiska och väldigt annorlunda vecka skulle det vara grymt att kasta sig i sängen o bara glutta på TV:n men har tyvärr tvättstuga ikväll :S ...

Av lillyl - 4 september 2012 06:10

  Jisses vad lång tid det har gått sen jag sist bloggade! Som ni kanske märkt fanns ingen inspiration eller ork till att blogga men någonstans så saknar jag ändå att skriva av mig ;) Aja, vi får väl se hur länge det håller i sig den här gången! :P ...

Av lillyl - 10 juli 2012 11:47

  En liten bildsamling från senaste tiden.   -Finaste Tequila katten-       -Snart kommer man kunna äta dessa godingar som det finns fullt av hos mamma o pappa-   -Underbart med smultron-     -Whiskas diggar Hello Kitty- ...

Ovido - Quiz & Flashcards