lillyl

Direktlänk till inlägg 24 maj 2012

Vilken slappardag det blev

Av lillyl - 24 maj 2012 21:30

Men man orkar ju inte hur mycket som helst i denna värme (börjar redan gnälla nu). Nej, men jag har tvättat 10 maskiner tvätt, dammsugit, bäddat rent i sängen (sommartäcken check), vikt tvätt, varit ner i källaren o fixat lite och ungefär där någonstans fick jag nog av att vara inne o fixa så jag plockade med mig Ipoden, några tidningar, vatten o en filt o begav mig ut för lite solgass, riktigt härligt även om jag inte lyckas se något spår av brännan ännu :P


I vanliga fall brukar jag aldrig äta riktig mat till middag, utan det blir mest yoghurt o macka eller typ någon kall soppa, men ikväll kände jag för något lite matigare men ändå enkelt o då blev jag riktigt inspirerad när jag kikade in på fina Eleonores hemsidahttp://www.fikamed.wordpress.com  och såg toasten som såg gudomliga ut :) Så nu vet ni vad jag åt till middag i alla fall!


O nu har jag precis kommit hem efter en liten kvällspromenad med fina Alima :) Alltid nice med vänner som bor nära så man slipper ha för mycket framförhållning när man vill hitta på någonting!


 

Vegetarisk toast med kikärtor och min version av grekisk sallad



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillyl - 10 oktober 2012 18:16

  Mitt i allt elände så händer en riktigt kul sak :)  Får ett medelande från min lärare som meddelar mig att jag fått betyg A i kursen "Vård och omsorgsarbete 1", det är liksom det högsta betyg som man kan få :) Och eftersom jag fick det betyget p...

Av lillyl - 9 oktober 2012 15:42

  Hemma från jobbet idag också, mår absolut inte bra! Har sån huvudvärk och mår så illa, min nacke är så stel och öm så jag kan knappt klä på mig själv eller vända mig för häftigt för då snurrar bara allting och jag måste lägga mig ner.  Har försö...

Av lillyl - 21 september 2012 18:41

  Holy maccaroni vad jag är trött! Just nu finns det inte mycket energi kvar alls i denna tös! Efter denna hektiska och väldigt annorlunda vecka skulle det vara grymt att kasta sig i sängen o bara glutta på TV:n men har tyvärr tvättstuga ikväll :S ...

Av lillyl - 4 september 2012 06:10

  Jisses vad lång tid det har gått sen jag sist bloggade! Som ni kanske märkt fanns ingen inspiration eller ork till att blogga men någonstans så saknar jag ändå att skriva av mig ;) Aja, vi får väl se hur länge det håller i sig den här gången! :P ...

Av lillyl - 10 juli 2012 11:47

  En liten bildsamling från senaste tiden.   -Finaste Tequila katten-       -Snart kommer man kunna äta dessa godingar som det finns fullt av hos mamma o pappa-   -Underbart med smultron-     -Whiskas diggar Hello Kitty- ...

Ovido - Quiz & Flashcards