lillyl

Direktlänk till inlägg 19 april 2012

Man tar ett steg framåt och faller två bak

Av lillyl - 19 april 2012 21:57


 

Jag har ingen energi kvar

Det känns som om jag inte orkar kämpa eller slåss längre

Vad jag än gör blir det bara fel

Hur mycket jag än vill och kämpar slår det bara tillbaka på mig

Jag skall sluta drömma o hoppas, de krossas ändå bara

Varför blir allting bara så fel?

Förtjänar jag  verkligen ingen lycka alls...



Men hur jobbigt det än blir är jag så jävla glad över de underbara människor som finns där runt mig; min älskade pojkvän, min underbara familj och alla super fina vänner!

Vad skulle jag vara utan er?    

 
 
Eleonore

Eleonore

20 april 2012 11:12

Ibland är det skönt när man har så fina människor omkring sig som stöd när man känner sig nere. Det är då man snabbt kommer på fötter igen :)
Ja det är skönt att ha testerna gjorda, är ju något jag fasat länge. Skönt också att sockret ligger bra till. Järn är ju lätt att tillsätta så hoppas jag får upp till min vanliga nivå igen :)
Hoppas du fick en fin kväll på jobbet vännen! Jag fikade med ett par vänner, hjälpte en av dem att baka chokladbollar till ett skoldisko och sen tog jag det lugnt hemma :) Ha en fin fredag nu, kram

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillyl - 10 oktober 2012 18:16

  Mitt i allt elände så händer en riktigt kul sak :)  Får ett medelande från min lärare som meddelar mig att jag fått betyg A i kursen "Vård och omsorgsarbete 1", det är liksom det högsta betyg som man kan få :) Och eftersom jag fick det betyget p...

Av lillyl - 9 oktober 2012 15:42

  Hemma från jobbet idag också, mår absolut inte bra! Har sån huvudvärk och mår så illa, min nacke är så stel och öm så jag kan knappt klä på mig själv eller vända mig för häftigt för då snurrar bara allting och jag måste lägga mig ner.  Har försö...

Av lillyl - 21 september 2012 18:41

  Holy maccaroni vad jag är trött! Just nu finns det inte mycket energi kvar alls i denna tös! Efter denna hektiska och väldigt annorlunda vecka skulle det vara grymt att kasta sig i sängen o bara glutta på TV:n men har tyvärr tvättstuga ikväll :S ...

Av lillyl - 4 september 2012 06:10

  Jisses vad lång tid det har gått sen jag sist bloggade! Som ni kanske märkt fanns ingen inspiration eller ork till att blogga men någonstans så saknar jag ändå att skriva av mig ;) Aja, vi får väl se hur länge det håller i sig den här gången! :P ...

Av lillyl - 10 juli 2012 11:47

  En liten bildsamling från senaste tiden.   -Finaste Tequila katten-       -Snart kommer man kunna äta dessa godingar som det finns fullt av hos mamma o pappa-   -Underbart med smultron-     -Whiskas diggar Hello Kitty- ...

Ovido - Quiz & Flashcards