lillyl

Alla inlägg den 22 april 2012

Av lillyl - 22 april 2012 18:28

Såg den här jätte söta klänningen inne på Indiska idag, dessvärre var det supermycket folk o inga provrum lediga så jag har ingen aning om ifall den passar eller ej.

Vet bara att jag VILL HA den ;)

Får se om jag är nere nåt på stan senare i veckan o kan springa in o pröva den då...

Men jädrar va söt den är tycker jag


  Bildkälla: indiska.se

Av lillyl - 22 april 2012 17:13

In deed!

Jag har nämligen de allra finaste människor man kan ha runt omkring mig!!

Den sista tiden har jag blivigt väldigt bortskämt och igår var tydligen inget undantag ;)

Fick nämligen en väldigt fin present av världens underbaraste pojkvän! Ska nämligen få gå på lyxsalong o få mitt hår tvättat, klippt o färgat + stylat o fönat!

Jag menar hallåå,  hur jädra lyxigt är inte det då??? Har velat gå till frissan o fixa håret så länge nu men inte känt att min ekonomi tillåtit men nu är det alltså möjligt :)


Lucky Lucky Lucky me!! :D





Ovido - Quiz & Flashcards