lillyl

Alla inlägg den 10 april 2012

Av lillyl - 10 april 2012 12:23

Så då var påsken över för denna gång!

Har egentligen inte märkt av så mycket att det har varit påsk om jag ska vara ärlig, kändes som att dagarna gick så himla fort ändå, umgåtts en hel del med familjen och firat mormors födelsedag i efterskott, och tro det eller ej, men jag har INTE ätit för mycket mat och godis detta år :P


Gårdagen spenderades ute i Storvreta tillsammans med päronen, pappa har ju varit i Thailand i två veckor så jag hade lite presenter väntandes på mig där hemma :) Underbart make up set med borstar bl.a :)


Så vad händer idag då? Nu ska jag ringa lite samtal o fixa o dona en del, sen ska jag ner på stan o göra synundersökning.


Sen är det TV kväll o sussa tidigt, ska nämligen gå dubbelt imorgon :) Ska bli riktigt kul tycker jag :)))




24 borstar i underbar kvalité från Bobbi Brown

finns numera i min make up samling :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards