lillyl

Direktlänk till inlägg 17 april 2012

Rubrik saknas

Av lillyl - 17 april 2012 14:36

En tallrik yoghurt, några kanelknäcke o lite thé får bli dagens frukost/lunch/mellanmål :P

Inte världens nyttigaste kanske men det är ju så sjukt svårt att äta mat på dagen tycker jag!! Nej, lätt o enkelt ska det vara :)


Snart dags o bege sig mot lite jobb, 15.45-22.00 blir schemat för dagen, känns helt okej men önskar dock att vädret skulle kunna ha varit bättre! Men men...


Har precis fått reda på att jag skall ut på äventyr nästa vecka också :) haha

Jag har bestämt mig för att testa på en massa saker som egentligen inte är jag men nu när chansen dök så ja varför inte :P

Ska bli riktigt spännande o ni kommer få se resultatet sen! Mer än så får jag faktiskt inte berätta, nej det är lite hemligt kring alltihopa...haha


Om man kanske skulle försöka ta sig ur morgonrocken nu då?

Neej, jag sitter inte i sovkläderna så här sent på dagen, men det är ju så sjukt kallt här hemma så för att inte gå sönder måste jag ha morgonrocken på mig!!


Ha en kanondag nu!


/L

 
 
Eleonore

Eleonore

17 april 2012 15:55

Åh det låter ju som ett bra jobb, ett vikariat är ju en jättebra början! Huvudsaken är ju att man trivs med sina kollegor, själva jobbet lär man sig ju efter hand :)
Hihi ja nu är det bara 10 veckor kvar, fort som sjutton har det gått och kommer ju gå lika fort de sista veckorna nu med.
I veckan blir det fika med vänner, biobesök och lite annat smått och gott! Vad ska du hitta på förutom jobb?
Kram

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

 
Eleonore

Eleonore

19 april 2012 10:46

Det låter som en skön vecka, man måste njuta av lugnet mellan jobben med :D Hur känns det att jobba helger?
Tack fina du, var rädd om dig också! Kramar

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillyl - 10 oktober 2012 18:16

  Mitt i allt elände så händer en riktigt kul sak :)  Får ett medelande från min lärare som meddelar mig att jag fått betyg A i kursen "Vård och omsorgsarbete 1", det är liksom det högsta betyg som man kan få :) Och eftersom jag fick det betyget p...

Av lillyl - 9 oktober 2012 15:42

  Hemma från jobbet idag också, mår absolut inte bra! Har sån huvudvärk och mår så illa, min nacke är så stel och öm så jag kan knappt klä på mig själv eller vända mig för häftigt för då snurrar bara allting och jag måste lägga mig ner.  Har försö...

Av lillyl - 21 september 2012 18:41

  Holy maccaroni vad jag är trött! Just nu finns det inte mycket energi kvar alls i denna tös! Efter denna hektiska och väldigt annorlunda vecka skulle det vara grymt att kasta sig i sängen o bara glutta på TV:n men har tyvärr tvättstuga ikväll :S ...

Av lillyl - 4 september 2012 06:10

  Jisses vad lång tid det har gått sen jag sist bloggade! Som ni kanske märkt fanns ingen inspiration eller ork till att blogga men någonstans så saknar jag ändå att skriva av mig ;) Aja, vi får väl se hur länge det håller i sig den här gången! :P ...

Av lillyl - 10 juli 2012 11:47

  En liten bildsamling från senaste tiden.   -Finaste Tequila katten-       -Snart kommer man kunna äta dessa godingar som det finns fullt av hos mamma o pappa-   -Underbart med smultron-     -Whiskas diggar Hello Kitty- ...

Ovido - Quiz & Flashcards