lillyl

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av lillyl - 20 mars 2012 18:10

Något gott ibland tycker jag är ett MÅSTE! Annars så går man bara runt och är jätte sugen och sen blir det liksom för mycket av det goda...

Och just nu är jag SJUKT sugen!!! Har gått runt i flera dagar o suktat och tittat och luktat och bara velat ha mer o mer o mer...

MEN.

Nu pratar vi inte om godis, chips, fika eller andra onyttigheter utan om en parfym :) Just det.

Har nämligen gått o förälskat mig i den underbara doften "Yellow diamond" från Versace. Problemet är ju bara det att min ekonomi inte tillåter några större (läs inga) utsvängningar just nu.

Hm, väldigt svårt det här.

Aja, återkommer när beslut är fattat i frågan ;)


 

Av lillyl - 20 mars 2012 12:17

Hon är inte bara hur snygg som helst, hon kan verkligen konsten att klä sig otroligt snyggt också! Ska jag vara ärlig så tror jag inte att jag sett en enda bild på Rachel där hon klätt sig fult. Det jag gillar mest med hennes stil är hur hon lyckas med att få "enkla" basplagg att se så lyxiga och machade ut till vardags, tror det handlar otroligt mycket accessoarer.

Rachel är helt klart en av mina favorit personer att kika på när det kommer till att hitta lite inspiration.


 

Ovido - Quiz & Flashcards