lillyl

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av lillyl - 30 juni 2012 21:31

  Efter fem långa dagar med megapass känns kroppen helt urlakad! Så idag när jag kom hem (slutade tidigt), hoppade jag direkt ner i sängen med kläder på och somnade bums. Vaknade 6!!!! timmar senare o satan va skönt det var!

Nu känner jag mig hyfsat okej men känner att några timmars sömn till allt behövs (skönt o vara ledig imorgon). Nu har jag precis tagit ett långt och skönt bad, fixat fötterna, rakat benen, peelat m.m Så nu doftar hela jag bubbelgum...haha

Några timmar kvar innan jag skall åka iväg o hämta älsklingen från jobbet så jag funderar på vad jag ska hitta på, helt dött på Tv:n så det blir nog till att sätta igång någon bra skräckis på burken o ligga o glutta på!

 

Imorgon är jag som sagt ledig, men har ändå en massa att stå i, bl.a försöka hitta en lämplig bil!! O hur lätt är det liksom??

Nej, lite cola zero nu o sängen :P

Ovido - Quiz & Flashcards