lillyl

Direktlänk till inlägg 24 december 2011

En riktigt GOD JUL till er alla

Av lillyl - 24 december 2011 12:02

Antar att ni varit uppe länge och fixat o donat? Själv tog jag en ganska så lång sovmorgon men jag tror jag kommer hinna med allting ändå :)

Har precis lackat naglarna i en knallig julig färg och ska snart lägga mig i badet med en härlig badbomb från LUSH och en ansiktsmask :)

Senare i eftermiddag bär det av mot mormor o mofar för lite traditionellt julfirande :) Kommer bli så mysigt!!!


Var rädda om er och varandra nu och ha en underbar jul!


 

 
 
Eleonore

Eleonore

27 december 2011 09:36

Hoppas du haft en underbar jul och att du fått massa fina julklappar! God fortsättning och massa julkramar :)

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

 
Eleonore

Eleonore

30 december 2011 10:25

Ja visst var julen märklig utan snö, men man kanske får vänja sig av vid det :(
På nyår blir vi hemma jag och sambon och äter god mat och sen går vi ut och ser på fyrverkerierna :) Vad ska ni hitta på? Kramar

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

 
Eleonore

Eleonore

1 januari 2012 12:56

Hej vännen!
Det låter som ni hade väldigt mysiga planer också för er nyårsafton och grattis på er tvååriga förlovningsdag! Det måste ju självklart firas ordentligt :D
Tack detsamma vännen, ta hand om dig och hoppas du får ett underbart och givande år! Kramar

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

 
Eleonore

Eleonore

2 januari 2012 10:34

Åh tack så mycket fina du! Vad glad jag blir av att du tror att jag blir en bra mamma, hoppas verkligen det :D Längtar så efter vår lilla bebis!
Kramar

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

 
Eleonore

Eleonore

6 januari 2012 15:31

Återigen tack för dina fina ord! Du är en så fin tjej du med och skulle bli en fantastisk mamma när tiden är inne för er också :)
Haha det är bara att fråga på om du undrar något, jag svarar gärna :) vi har börjat fundera på namn och listan blir bara längre och längre haha. Men har ju ett tag till kvar på oss att bestämma :)
I veckan har jag haft kära mamma nere på besök, är alltid så mysigt! Har inte gjort så mycket egentligen, bara umgåtts :) Vad har du hittat på?
Kramar

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillyl - 10 oktober 2012 18:16

  Mitt i allt elände så händer en riktigt kul sak :)  Får ett medelande från min lärare som meddelar mig att jag fått betyg A i kursen "Vård och omsorgsarbete 1", det är liksom det högsta betyg som man kan få :) Och eftersom jag fick det betyget p...

Av lillyl - 9 oktober 2012 15:42

  Hemma från jobbet idag också, mår absolut inte bra! Har sån huvudvärk och mår så illa, min nacke är så stel och öm så jag kan knappt klä på mig själv eller vända mig för häftigt för då snurrar bara allting och jag måste lägga mig ner.  Har försö...

Av lillyl - 21 september 2012 18:41

  Holy maccaroni vad jag är trött! Just nu finns det inte mycket energi kvar alls i denna tös! Efter denna hektiska och väldigt annorlunda vecka skulle det vara grymt att kasta sig i sängen o bara glutta på TV:n men har tyvärr tvättstuga ikväll :S ...

Av lillyl - 4 september 2012 06:10

  Jisses vad lång tid det har gått sen jag sist bloggade! Som ni kanske märkt fanns ingen inspiration eller ork till att blogga men någonstans så saknar jag ändå att skriva av mig ;) Aja, vi får väl se hur länge det håller i sig den här gången! :P ...

Av lillyl - 10 juli 2012 11:47

  En liten bildsamling från senaste tiden.   -Finaste Tequila katten-       -Snart kommer man kunna äta dessa godingar som det finns fullt av hos mamma o pappa-   -Underbart med smultron-     -Whiskas diggar Hello Kitty- ...

Ovido - Quiz & Flashcards