lillyl

Direktlänk till inlägg 11 december 2011

Fyverkerier, veggie burgare o filmkväll

Av lillyl - 11 december 2011 23:22

Nu är det alldeles snart dags för mig o sova! Är egentligen inte särskilt trött men måste försöka vända på dygnet snart känner jag!!

Dagen har varit riktigt bra, började med en skön sovmorgon och sen ett långt och skönt bad, sen bar det av mot stan för att kika på adventsfyrverkerierna (två veckor sent), det är alltid mysigt att stå där i backen o lyssna på musiken o kika på skådespelet men i år tyckte jag varken att musiken eller eller pjäserna var mycket att hurra för faktiskt :( 


Efteråt promenerade vi ner på stan och gick upp på terassen (har inte varit där sen renoveringen), det blev en irsish coffee för att få upp värmen lite grand och efter det en god veggie burgare och lite dart spelande på Norrlands. Hemma o supermät blev det en film som avslutning på denna tredje advent.


Hoppas att ni också haft en toppen dag!!



Glömde att ta med mig kameran idag så det blev inga bilder tagna, men jag hittade detta klipp från fyrverkeriet förra året som ni får hålla tillgodo med!!

 
 
Eleonore

Eleonore

13 december 2011 11:13

Så gott med veggieburgare! Vad var det på den för gott?
Haha så känner jag med, har medvetet skjutit upp allt inför julen för att det känt så långt dit men det är ju väldigt nära nu! Dags att börja sätta igång kanske. Idag ska julkorten skrivas iaf :)
Tack detsamma fina du, kram

http://fika.med.nöjesgalaxen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillyl - 10 oktober 2012 18:16

  Mitt i allt elände så händer en riktigt kul sak :)  Får ett medelande från min lärare som meddelar mig att jag fått betyg A i kursen "Vård och omsorgsarbete 1", det är liksom det högsta betyg som man kan få :) Och eftersom jag fick det betyget p...

Av lillyl - 9 oktober 2012 15:42

  Hemma från jobbet idag också, mår absolut inte bra! Har sån huvudvärk och mår så illa, min nacke är så stel och öm så jag kan knappt klä på mig själv eller vända mig för häftigt för då snurrar bara allting och jag måste lägga mig ner.  Har försö...

Av lillyl - 21 september 2012 18:41

  Holy maccaroni vad jag är trött! Just nu finns det inte mycket energi kvar alls i denna tös! Efter denna hektiska och väldigt annorlunda vecka skulle det vara grymt att kasta sig i sängen o bara glutta på TV:n men har tyvärr tvättstuga ikväll :S ...

Av lillyl - 4 september 2012 06:10

  Jisses vad lång tid det har gått sen jag sist bloggade! Som ni kanske märkt fanns ingen inspiration eller ork till att blogga men någonstans så saknar jag ändå att skriva av mig ;) Aja, vi får väl se hur länge det håller i sig den här gången! :P ...

Av lillyl - 10 juli 2012 11:47

  En liten bildsamling från senaste tiden.   -Finaste Tequila katten-       -Snart kommer man kunna äta dessa godingar som det finns fullt av hos mamma o pappa-   -Underbart med smultron-     -Whiskas diggar Hello Kitty- ...

Ovido - Quiz & Flashcards