lillyl

Alla inlägg den 13 november 2011

Av lillyl - 13 november 2011 19:01

Ja, då börjar även denna helg glida mot sitt slut och jag känner mig så otroligt tacksam och glad över hur fina människor jag har i min närhet!   

Har blivigt otroligt ompysslad och uppvaktad!


Igår vart det som sagt bowling med sötnosen och sedan middag ute på stan! Sjukt kul o bowla även om jag förlorade (säkert 10 år sen sist), men idag känns det i armen...haha


Nu på eftermiddag så har mamma, pappa, brorsan och mormor varit här och firat mig, fick en massa härliga presenter och presentkort, sånt är alltid tacksam :)


Ligger i soffan nu och är riktigt trött!, funderar på att ta ett skönt bad och sen bara krypa ner i sängen och kika på TV, blir ingen middag för min del i alla fall.


STORT TACK igen alla underbara!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards